عکس؛ بازیگر سرشناس هالیوود با پیراهن تیم لالیگایی

عکس؛ بازیگر سرشناس هالیوود با پیراهن تیم لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - انریکه آرسه بازیگر نقش "آرتوریتو" در سریال "سرقت پول" است که شخصیت متفاوت وی باعث شد تا نقش وی در سریال به شدت مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، انریکه آرسه طرفدار دوآتشه تیم والنسیا است و در اقدامی جالب تصمیم گرفت که پیراهن والنسیا را به تن آدام سندلر یکی از مشهورترین کمدین های هالیوود بپوشاند. سندلر که به خاطر حضور در فیلم هایی نظیر "زوهان"، "هتل ترانسیلوانیا" (به عنوان صداپیشه)، اسپانگلیش و بسیاری از فیلم های درام و کمدی به شهرت رسیده، به خاطر انریکه آرسه پیراهن والنسیا را به تن کرد تا حسابی این بازیگر اسپانیایی را سر ذوق بیاورد.

بازیگر نقش "ارتوریتو" در پیامی اینستاگرامی در این باره نوشت:" همیشه دوست داشتم که به هر جای دنیا که می روم، والنسیایی بودم را نشان بدهم و به رخ بکشم و روی احساسات والنسیایی دیگران اثر بگذارم. این بار به سراغ دوست و همکارم، آدام سندلر اسطوره ای رفتم که یکی از نابغه ترین، متواضع ترین و سخاوتمندترین اشخاصی است که در دوران کاری ام با آن آشنا شه ام. این عکس را در آخرین روز ضبط فیلم جدیدمان "معمای قتل 2" گرفته ام. ممنون که که به خانواده والنسیایی ها ملحق شدی و پیراهن ما را به تن کردی، رفیق!"

4125