رسمی؛ سرمربی والنسیا در فاصله 6 بازی به پایان لالیگا اخراج شد

رسمی؛ سرمربی والنسیا در فاصله 6 بازی به پایان لالیگا اخراج شد

خبرگزاری فوتبالی - والنسیا رسمی خبر اخراج سلادس سرمربی خود را پس از کسب نتایج ضعیف اخیر تایید کرد. این مربی با توجه به کسب نتایج ضعیف، مشکلات درون تیمی و دور شدن از کسب سهمیه چمپیونزلیگ برکنار شد.  بدین ترتیب وورو تا پایان فصل به صورت موقت سرمربی تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سلادس در سپتامبر و با اخراج مارسلینو گارسیا هدایت والنسیا را به عهده گرفت که توانست تیمش را به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برساند اما در لالیگا تیمش ثبات کافی را نداشت و به همین خاطر در نهایت سرمربی سابق تیم المپیک اسپانیا برکنار شد. 

در روزهای اخیر خبر رسیده بود که سلادس درگیری لفظی شدیدی با ماکسی گومز یکی از بازیکنان تیمش پیدا کرده است. گفته می شود که او با کوندوگبیا و کوکلین هم  دچار اختلاف شده است. بدین ترتیب سلادس در فاصله شش بازی تا پایان لالیگا برکنار شد تا نتواند پایان فصل را ببیند.

والنسیا که در حال حاضر با 46 امتیاز در رتبه هشتم جای گرفته، فاصله هشت امتیازی تا کسب سهمیه چمپیونزلیگ دارد و به نظر می رسد که دستیابی به این هدف برای آنها تقریبا دست نیافتنی و غیرممکن است. به هر صورت به نظر می رسد که وورو روی حضور والنسیا در لیگ اروپا تمرکز خواهد کرد.