اعلام ترکیب رئال مادرید و والنسیا در هفته 29 لالیگا

اعلام ترکیب رئال مادرید و والنسیا در هفته 29 لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و والنسیا برای بازیهای هفته 29 لالیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، زیدان برای بازی امشب در ورزشگاه دی استفانو این ترکیب را به میدان فرستاده است: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، فدریکو والورده، بنزما و هازارد.

روی نیمکت رئال مادرید هم این نفرات نشسته اند : آرئولا، میلیتائو، مارسلو، براهیم دیاز، خامس رودریگز، گرت بیل، آلتوبه، وینیسیوس جونیور، آسنسیو، رودریگو گوئس، خاوی هرناندز.

والنسیا نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: سیلسن، مانگالا، کوندوگبیا، کارلوس سولر، پارخو، گایا، واس، رودریگو مورنو، فران تورس، ماکسی گومز و هوگو.

رئال مادرید با یک بازی کمتر فعلا پنج امتیاز از بارسلونا کمتر دارد و امشب باید قطعا پیروز شود تا به دو امتیازی تیم کاتالان برسد و به رقابت ادامه بدهد.  والنسیا از سویی با 43 امتیاز فعلا در رتبه هشتم قرار دارد و حتی از سهمیه لیگ اروپا هم دور است. این تیم به امتیازات بازیهای پیش رو نیاز دارد.

تقابل قبلی رئال مادرید و والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در شهر جده عربستان بود که رئال مادرید با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و توانست به فینال مسابقات برسد. بازی رفت در مستایا نیز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.