زلاتان: عصبانی هستم؛ پنالتی بعدی را نمی‌زنم!

زلاتان: عصبانی هستم؛ پنالتی بعدی را نمی‌زنم!

خبرگزاری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ پس از تساوی میلان مقابل ورونا حر‌ف‌های خود را برای خبرنگاران بیان کرده است.

به گزارش وفتبالی، زلاتان ابراهیموویچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: عصبانی هستم زیرا تساوی در بازی امروز اصلا خوب نبود. فرصت‌های زیادی داشتیم. یک پنالتی از دست دادم و فکر می‌کنم  پنالتی بعدی را به کسیه بدهم. این بهتر است. ۲ گل دریافت کردیم و برگشتیم. مهم‌ترین مسئله این بود که اعتماد به نفس‌مان را از دست ندادیم. با توجه به شرایط جدول می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم.

در صجنه پنالتی، سیلوستری (دروزاه‌بان ورونا) به زلاتان گفت تو آخرین پناتی را از دست ندادی؟ ایبرا در این رابطه می‌گوید: او اشتباه نمی‌کند. من آخرین پنالتی را از دست دادم! بازی‌های زیادی داشتیم و زمانی که خسته می‌شوید همیشه ۱۰۰ درصد آماده نیستید. خوشبختانه تعطیلات مربوط به بازی‌های ملی در پیش است زیرا به استراحت نیاز دارم. آن هوشمندی و اراده را جلوی دروازه نداشتم. حس کردم مثل همیشه نبودم. باید برای اهداف‌مان بازی کنیم. نمی‌شود تنها به زمین برویم و خوشحال باشیم. حداقل من این گونه نیستم. فلسفه من این نیست.

زلاتان هفته گذشته یک عکس از خودش با پیراهن سوئد منتشر کرد که باعث شائبه بازگشتش به تیم ملی سوئد شد اما او می‌گوید: خیر دوباره دعوت نشدم. تنها می‌خواستم احساس مردم سوئد را برانگیزم.

مهاجم میلان در ادامه افزود:  ناراحتی بابت دقایق بازی؟ مربی می‌تواند به من بگوید تنها ۴۵ دقیقه بازی می‌کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به آن جواب مثبت می‌دهم. زمانی که در منچستر بودم سخت بود تا پنجشنبه بازی کنم و سپس ریکاوری. پس از مصدومیت مانند یک بچه بودم. دلتنگی برای توپ طلا یا جوایز انفرادی؟ خیر. افتخارات این گونه خوب هستند اما به آن‌ها نیاز ندارم تا حس قدرت داشته باشم. من بازی می‌کنم و سعی دارم تا به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

1101