رونالد کومان: انتخاب مدیر جدید بارسلونا؟ نگران شغلم نیستم!

رونالد کومان: انتخاب مدیر جدید بارسلونا؟ نگران شغلم نیستم!

خبرگزاری فوتبالی – رونالدو کومان هیچ نگرانی و ناراحتی بابت استعفای بارتومئو و از دست دادن شغلش ندارد.

به گزارش فوتبالی، کومان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل آلاوز به خبرنگاران گفته: استعفای بارتومئو؟ نمی‌دانم که روی کار من تاثیر می‌گذارد یا خیر. این مسئله خارج از دستان من است و من نمی‌توانم در رابطه با آن کاری کنم. تنها می‌توانم سخت تلاش کنم تا برنده شویم و جام ببریم. درباره هر چیز دیگری تنها باید صبر کنیم. صحبت از تغییرات است اما من نگران و عصبی نیست. من در کار شریک هستم. می‌دانم که از امروز نامزدهای پست ریاست درباره پروژه‌ها و برنامه‌های‌شان صحبت کنند اما خواهیم دید که چه کسی در آینده رئيس خواهد شد.

کومان در ادامه افزود: درخشش آنسو فاتی؟ به او توصیه می‌کنم که به تلاش ادامه دهد و پیشرفت کند. روز گذشته با او صحبت کردم و به او گفتم تمرکز داشته باشم. از دست دادن توپ توسط او نشان از عدم تمرکزش دارد نه کیفیت پایین او. او استعداد دارد و بازیکن خوبی است. فاتی پتانسیل زیادی دارد و ما باید به او کمک کنیم تا پیشرفت کند.

سرمربی تیم بارسلونا درباره گریزمان و نیمکت نشینی پیاپی او که شامل دیدار ال کلاسیکو هم بود گفت: اگر مانند دیگر روزها برنده شوید می‌توانید جو متفاوت رختکن را مشاهده کنید. پس از شکست مقابل رئال مادرید ما ناراحت بودیم و روز دیگر خوشحال. گلایه‌ای بابت تمرینات و رفتار بازیکنان نداریم. امیدوارم گریزمان شانس بیشتری داشته باشد. او باید گلزنی کند تا آرام شود.

1101