28 اکتبر؛ روزی که 2 اتفاق مهم برای بارسلونا افتاد

28 اکتبر؛ روزی که 2 اتفاق مهم برای بارسلونا افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - در تقویم میلادی، امروز 28 اُم ماه اکتبر است و در چنین روزی در سال های گذشته دو اتفاق مهم در حوزه ریاستی بارسلونا و همچنین در بحث تغییر سرمربی رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در سال 2022 میلادی هستیم. سال گذشته در چنین روزی بود که رونالد کومان، سرمربی بارسلونا از سمت خود برکنار شد. در واقع سرمربی هلندی سابق بارسلونا پس از باخت مقابل رایو وایکانو بود که از بارسا اخراج شد و کنار گذاشته شد. کومان در بارسلونا یک قهرمانی در کوپا دل ری به دست آورد و البته همیشه به خاطر نتایج ضعیفی که کسب کرده بود مورد انتقاد بود. سرخی بارخوان کسی بود که به طور موقت هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و پس از او ژاوی هرناندز به طور رسمی سرمربی بارسلونا شد و هنوز هم ژاوی سرمربی بارسا است.

دو سال پیش یعنی در سال 2020 میلادی، در تاریخ 28 اکتبر یعنی در چنین روزی بود که جوزپ ماریا بارتومئو، رییس سابق بارسلونا از سمت خود استعفا کرد و بدین ترتیب کنار رفت. او هم به خاطر ریخت و پاش های زیادی که داشت مورد انتقاد بود و وضع مالی بارسا را بسیار دشوار کرد. اکنون لاپورتا رییس بارسا است و هنوز هم این باشگاه از لحاظ مالی مشکل دارد.

1471