کومان: اگر آینده‌ای در بارسلونا نداشته باشم، به مشکل برخواهیم خورد

کومان: اگر آینده‌ای در بارسلونا نداشته باشم، به مشکل برخواهیم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو کومان سرمربی هلندی بارسلونا اذعان داشت که ممکن است مدیرعامل بعدی این باشگاه، او را از پست خودش برکنار کند.

به گزارش فوتبالی، در ماه آگوست سال 2020، رونالد کومان که در آن زمان سرمربی تیم ملی هلند نیز بود، با قراردادی 2 ساله جانشین کیکه ستین در بارسلونا شد و حالا جایگاه او در سمت سرمربی‌گری به خطر افتاده است. اخبار و شایعاتی در اطراف باشگاه با سرعت در حال پخش است و گفته می‌شود که بعد از انتخابات مدیرعاملی باشگاه بارسلونا، ممکن است رونالد کومان دیگر در مسند خود باقی نماند. 

به نقل از سایت گل، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت مقابل سویا در جام حذفی گفت: "من هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام. ما باید منتظر باشیم و ببینیم چه کسی در انتخابات پیش رو به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب خواهد شد و با نقشه‌هایش آشنا شویم. اگر من آینده‌ای در بارسلونا نداشته باشم، پس به مشکل خواهیم خورد، زیرا هنوز یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده است."

او همچنین در خصوص بارتومئو گفت: "از نظر من جوزپ انسان بسیار خوب و متشخصی است. من او و اسکار را به خوبی می‌شناسم و در حال حاضر امیدوارم از این شرایط عبور کنند." 

بارسلونا چهارشنبه شب از ساعت 23:30، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان سویا خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با حساب 2-0 به سود سویا به پایان رسید.

4416