لیست خرید 4 نفره‌ رونالد کومان برای بارسلونا

لیست خرید 4 نفره‌ رونالد کومان برای بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان به دنبال شروع پروژه‌ی جدیدش در بارسلوناست و در این راستا می‌خواهد بازیکنانی را که به آن‌ها اعتقاد دارد به بارسا بیاورد و آن‌هایی را که از نظرش ناکارآمد هستند به فروش برساند. کومان چندی بیش به برخی از بازیکنان بارسلونا گفته بود که باید باشگاه را ترک کنند و اکنون لیست خرید خود را به سران بارسا تحویل داده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از فصل ضعیفی که سپری کرد به دنبال تغییر و تحول است. به گفته‌ی مارکا، سرمربی بارسلونا لیستی چهار نفره را به سران بارسلونا تحویل داده تا در مدت 4 هفته مانده به بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی، کارِ خرید این بازیکنان نهایی شود. سه نفر از این بازیکنان هلندی هستند و به نظر می‌رسد که کومان می‌خواهد برخی از شاگردانی را که در تیم ملی هلند داشته به بارسا بیاورد. این 4 بازیکن عبارتند از : ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم، استفان ده فری و اریک گارسیا.

ممفیس دپای، جورجینیو وایندالدوم و اریک گارسیا در سال آخر قرارداد خود با باشگاه هایشان هستند و مذاکره برای جذب آن‌ها راحت تر است. در حال حاضر تنها بازیکنی که به طور قطعی به تیم اصلی بارسلونا پیوسته، میرالم پیانیچ است که از یوونتوس آمد و با آرتور ملو معاوضه شد.

1470