مسی و اولین دیدار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا؛ آخرین آغاز؟

مسی و اولین دیدار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا؛ آخرین آغاز؟

خبرگزاری فوتبالی – با وجود آن که لیونل مسی هم اکنون در بارسلونا حضور دارد و خود را برای دیدار لیگ قهرمانان این تیم مقابل فرنتس واروش آماده می‌کند اما نه بارسلونا روزهایی رویایی می‌گذراند و نه ممکن است مسی سال آینده در این تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در ۳ فصل گذشته با تحمل شکست‌هایی بسیار سنگین از رم، لیورپول و بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان حذف شد. امسال آبی و اناری ها با امید به انگیزه و دانش سرمربی جدیدشان رونالد کومان در لیگ قهرمانان می‌خواهند در این رقابت‌ها بدرخشند همان طور که کومان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه گفته: در بارسلونا همیشه شما باید جام ببرید. در حال حاضر مدعی اصلی نیست اما می‌توانیم تا دوردست‌ها برویم.

مسی به عنوان سوپراستار تیم بارسا افتی وحشتناک در این تیم داشته و پس از ماجراهایی فصل نقل و انتقالات هنوز نتوانسته به روزهای خوب خود برگردد. کومان هم اعلام کرده او می‌توانسته نمایش بهتری داشته باشد اما همه می دانند که مسی اصلا از لحاظ روحی روزهای خوبی را نمی گذارند.

بازی امشب می‌تواند یک چالش مهم برای بارسا باشد. واروش از سال ۹۵ در این رقابت‌ها حضور نداشته و حالا هم شانس اصلی صعود نیست اما نتیجه این بازی می‌تواند در آغاز ماجراجویی امسال بارسا تاثیرگذار باشد. شاید اگر در این بازی و رقابت‌ها نتیجه خوبی برای بارسلونا بدست نیامد او زودتر از هنگام موعود این تیم را ترک کند و شاید هم در انتهای لیگ. این امکان هم وجود دارد که مسی همچنان در بارسا بماند اما مسئله مهم این است که بازی امشب می‌تواند اخرین باری باشد که مسی در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا به میدان می‌رود.

1101