پویول: دوست داشتم کنار مالدینی در میلان بازی کنم/ خوشحالم مسی در بارسا ماند

پویول: دوست داشتم کنار مالدینی در میلان بازی کنم/ خوشحالم مسی در بارسا ماند

خبرگزاری فوتبالی – کارلس پویول در جدیدترین گفت و گوی خود گفته دوست داشته در میلان کنار مالدینی بازی کند. پویول از خوشحالی خود بابت ادامه حضور مسی در بارسلونا هم خبر داده است.

به گزارش فوتبالی،پویول در جدیدترین گفت و گوی خود به اسپورت گفته: مانند هر طرفداری نمی‌خواستم مسی از بارسلونا جدا شود اما در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد. در نهایت او تصمیم گرفت بماند و اخیرا هم گفته که انگیزه دارد که برنده شود و امیدواریم او بتواند برای سال‌ها به روندش ادامه دهد. او برای لالیگا مثل یک دارایی است.

کاپیتان متعصب بارسلونا که پیراهن هیچ تیمی را جز بارسا را بر تن نکرده است دوست داشه در کنار مالدینی بازی کند. او در این رابطه گفته: در سال ۲۰۱۴ پس از مصدومیتم تصمیم گرفتم برخلاف پیشنهادهایی که برای جذب من از باشگاه‌های ایتالیایی و انگلیسی می‌رسید از فوتبال خداحافظی کنم. زمانی که باشگاه‌ شما خانه شما هم به شمار می‌رود نمی‌توانید پیراهن تیم دیگری را بر تن کنید. البته دوست داشتم به میلان بروم و در کنار پائولو مالدینی که الگوی من بود بازی کنم. میلانی‌ها به دوران اوج خود برمی‌گردد حتی اگر حالا در شرایطی سخت باشند. باعث خوشحالی من بود اگر فوتبالم را در ایتالیا خاتمه می‌دادم.

1101