منچستریونایتد به دنبال جذب مدافع رئال مادرید در تابستان آینده

منچستریونایتد به دنبال جذب مدافع رئال مادرید در تابستان آینده

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد، رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید را به عنوان هدف شماره یک نقل و انتقالات خود برای تابستان 2021 برگزیده است. شیاطین سرخ در زمانی که ژوزه مورینیو در اولدترافورد بود، در سال 2016 به دنبال جذب رافائل واران از رئال مادرید بودند اما در این کار موفق نشدند چرا که واران ترجیح داد به کارش در فوتبال اسپانیا همچنان ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی دیلی استار، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می خواهد رافائل واران را به عنوان گزینه‌ای اصلی در نظر بگیرد. البته شیاطین سرخ، دیو اوپامکانو، مدافع لایپزیش را هم در به عنوان یک گزینه در نظر دارند. اوپامکانو بند آزادسازی 36 میلیون پوندی در قرارداد جدید خود با لایپزیگ وارد کرده است، که می توان آن را ژوئن 2021 فعال کرد.

رافائل واران در حال حاضر تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، اما در ماه های اخیر مذاکرات درباره تمدید قرارداد او پیشرفتی نداشته است و همین مسئله گمانه زنی ها را پیرامون جدایی احتمالی وی افزایش می دهد. واران سال هاست که در قلب خط دفاعی رئال مادرید در کنار سرجیو راموس حضور دارد و افتخارات زیادی را در ترکیب کهکشانی ها بدست آورده است. زیدان هم اعتقادی ویژه به این بازیکن دارد و به راحتی او را از دست نخواهد داد.

1470