نقل و انتقالات/ سرد شدن رئال مادرید نسبت به هالند؛ جانشین کاسمیرو در منچستر یونایتد

نقل و انتقالات/ سرد شدن رئال مادرید نسبت به هالند؛ جانشین کاسمیرو در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که رئال مادرید، علاقه خود به ارلینگ هالند را از دست داده و تمام تمرکز خود را روی جذب امباپه گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، باهم چند شایعه داغ نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور می‌کنیم: 

منچستر یونایتد با شدت بیشتری به تلاش‌های خود برای جذب رودریگز، هافبک رئال بتیس، ادامه خواهد داد و او را به عنوان جانشین، کاسمیرو مصدوم در نظر دارد. (Estadio Deportivo)

.

لیورپول، به رقابت جذب فولارین ویرتز پیوسته است اما این چلسی است که در این رقابت پیشرو است. باید دید که آبی‌ها، حاضر به پرداخت برچسب قیمتی 80 میلیون پوندی این ستاره آلمانی خواهد بود یا نه. (Star)

.

لیورپول، پیوتر زیلینسکی، هافبک ناپولی را زیر نظر دارد. این بازیکن، توجه تیم وستهم را نیز به خود جذب کرده است. (Corriere dello Sport)

.

آرسنال آماده است تا پس از عملکرد بسیار خوب بن وایت در این فصل، یک پیشنهاد بزرگ را به این مدافع انگلیسی ارائه کند. (Football Insider)

.

بارسلونا آماده است تا پیشنهادی بلند مدت را به رونالد آرائوخو، که به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان شناخته می‌شود، ارائه کند. لیورپول و چلسی، علی رغم پیشنهادهای خوبشان پیش از ثبت قرارداد فعلی او، در جذبش ناموفق بودند. (Sport)

.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، تمرکز خود را بر روی جذب کیلیان امباپه گذاشته است زیرا باور دارد که او به نسبت هالند، گزینه بهتری برای رئال مادرید به شمار می‌رود. (L'Equipe)

2102