علت تعویض رافائل واران مقابل اوساسونا چه بود؟

علت تعویض رافائل واران مقابل اوساسونا چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، تصمیم گرفت در بین بازی رئال مادرید و اوساسونا، رافائل واران را بیرون کشیده و ناچو فرناندز را به جای او وارد زمین کند تا بدین ترتیب یک تغییر در خط دفاعی تیمش ایجاد شود.

به گزارش فوتبالی، اما به نظر می‌رسد که علت این تعویض فنی نبوده است بلکه رافائل واران به علت مصدومیت تعویض شده است و در آستانه بازی حساس رئال مادرید مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که تکلیف تیم صعود کننده به فینال را مشخص خواهد کرد، واران از ناحیه پای راست احساس مصدومیت کرده است و به همین علت تعویض شده است و اکنون باید منتظر تست های پزشکی او و نتیجه های آن باشیم تا ببینیم شرایط رافائل واران چگونه خواهد بود و به بازی مقابل چلسی می رسد یا نه.

البته برخی هم معتقدند که علت تعویض واران این بوده که زیدان پس از اینکه مدافع فرانسوی احساس درد کرده است، او را تعویض کرده تا روی او ریسک نکند و برای بازی مقابل چلسی آماده باشد و مصدومیتش جدی نیست. باید دید که نتیجه تست پزشکی او چه خواهد بود چرا که این ها تنها حرف و حدیث هایی است که در این باره مطرح است و تا زمانی که نتیجه تست پزشکی مشخص نشود، شرایط واران نا معلوم خواهد بود.

1470