لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فرانسه؛ بازگشت پوگبا

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فرانسه؛ بازگشت پوگبا

خبرگزاری فوتبالی – لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فرانسه اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فرانسه منتشر و مشخص شد پوگبا به این تیم برگشته است. او که فصل را چندان خوب شروع نکرده و نمایش‌های درخشانی در ترکیب منچستر یونایتد نداشته در میان ۲۴ بازیکنی قرار دارد که جهت بازی دوستانه با اوکراین و سپس ۲ بازی مقبل پرتغال و کروواسی به تیم ملی فرانسه دعوت شده اند. پوگبا در آخرین اردوی تیم ملی فرانسه به دلیل کرونا غایب بود و حالا با به پایان رسدن بیماری اش بار دیگر در جمع شاگردان دشان قرار دارد.

دیگر بازیکنانی هم که به تیم ملی برگشتند بنجامین پاوارد، کینگزلی کومان و کورنتین تولیسو هستند که در بازی‌های تیم ملی فرانسه در ماه سپتامبر استراحت کردند و به تیم دعوت نشدند. همچنین حسام عوار هم جزء دعوت شدگان به تیم ملی فرانسه است و می‌تواند اولین بازی ملی خود برای خروس‌ها را انجام دهد.

اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:
هوگو لوریس – مایک مانیان – استیو مانداندا – لوکاس دینیه – لوکاس هرناندز – لئو دوبوا – کیمپمبه – لنگله – پاوارد – اوپامکانو – واران – ادواردو کاماوینگا – کانته – انزونزی – پوگبا – ربیو - تولیسو – عوار – بن یدر – کینگزلی کومان - الیویر ژیرو – آنتوان گریزمان – مارسیال - امباپه

1101