دیدیه دشان: به پاریسن ژرمن بی‌احترامی نشده است

دیدیه دشان: به پاریسن ژرمن بی‌احترامی نشده است

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ملی فرانسه اعلام کرد در خصوص مسئله امباپه و شیوع اطلاع رسانی آن هیچ بی‌احترامی صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، با انتشار خبر ابتلای امباپه به کرونا، لئوناردو در یک مصاحبه اعلام کرد قابل قبول نیست که از طریق یک کنفرانس متوجه متوجه شویم بازیکن تیم‌مان به کرونا مبتلا شده و هیچ کس از فدراسیون فوتبال فرانسه با آن‌ها تماس نگیرد. این مسئله با واکنش سرمربی تیم ملی فرانسه مواجه شد. او اعتقاد دارد هیچ بی‌احترامی صورت نگرفته و آن‌ها منتظر تایید بوده‌اند.

دیدیه دشان در پاسخ به صحبت‌ها لئوناردو به اکیپ گفته: در پایان جلسه تمرینی بود که مشخص شد تست کلیان مثبت است. ما به سرعت اقدام کردیم و او را به دور از دیگر بازیکنان قرنطینه کردیم. در همان زمان پاسخ ۱۰ تست دیگر هم در حال رسیدن بود. ما به وضعیت کیلیان رسیدگی کردیم تا او به خانه برود.

دشان در ادامه گفته: باید اضافه کنم که پاسخ تست تمام بازیکنان باید از طریق آزمایشگاه تایید شود و این مسئله زمان بر است زیرا آن‌ها دوباره آن را تحلیل می‌کنند. ما این تایید را ساعت ۱۰ شب دریافت کردیم. در این حین یکی از شما خبر را منتشر کرد. ما هم یک کنفرانس برگزار کردیم. همه ما عجله داشتیم. اندکی شک وجود داشت اما مجبور بودیم برای تایید شدن کرونای امباپه صبر کنیم و به همین دلیل فکر نمی‌کنم به کسی بی‌احترامی کرده‌ام.

1101