نظر یورگن کلوپ درباره مبتلا شدن تیاگو به کرونا

نظر یورگن کلوپ درباره مبتلا شدن تیاگو به کرونا

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا کرونا گرفت و از ترکیب این تیم کنار خواهد رفت.این هافبک اسپانیایی تنها یک بازی آن هم به صورت تعویضی برای تیم جدیدش انجام داد اما احتمالاً در اواسط ماه اکتبر دوباره به میادین برگردد. لیورپول تأیید کرد که تست کرونای تیاگو آلکانتارا مثبت شده است. ملی پوش اسپانیایی که در ماه سپتامبر از بایرن مونیخ راهی لیورپول شد، در طول هفت سال حضور در بوندسلیگا، بیش از 200 بازی انجام داد و موفق شد 31 گل به ثمر برساند. یورگن کلوپ معتقد است که این بازیکن بزودی بهبود خواهد یافت و پس از وقفه‌ی بازی های ملی به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیورپول پس از مثبت شدن تست ویروس کرونای تیاگو آلکانتارا در بیانیه‌ای رسمی نوشت:" ما تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم و تیاگو خوب است. او طبق دستورالعمل ها اکنون خودش را قرنطینه خواهد کرد و امیدوارم که به زودی به جمع ما برگردد."

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درمورد شرایط این بازیکن گفت که تیاگو پس از وقفه بازی های ملی که در اکتبر خواهد بود، احتمالاً به میادین باز خواهد گشت، کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:" بعد از وقفه بازی های ملی، حال او خوب خواهد شد. در حال حاضر این وضعیتی است که پیش آمده و او به اندازه کافی آماده نیست."

1470