شروع دردسرهای کلوپ و لیورپول؛ دوری 6 هفته‌ای ستاره اسپانیایی

شروع دردسرهای کلوپ و لیورپول؛ دوری 6 هفته‌ای ستاره اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی لیورپول به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ، نمی‌تواند در شش هفته آینده هم تیمی‌هایش را همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از چهارچوب نخستین هفته لیگ برتر انگلیس، تیم‌های فولام و لیورپول مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان شاگردان یورگن کلوپ نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا کنند. اما نتیجه بازی تنها خبر بد برای کلوپ و هواداران این تیم نبود، بلکه بسیاری از هواداران نگران مصدومیت ستاره اسپانیایی سی و یک ساله خود نیز بودند. 

منابع نزدیک به آنفیلد به خبرنگاران سایت گل گفتند که اسکن اولیه روی پای تیاگو مثبت نبوده و بدین ترتیب او حداقل یک ماه الی شش هفته را از دست خواهد داد. البته آن‌ها در ادامه هفته یک بار دیگر آزمایشاتی روی تیاگو انجام خواهند داد، اما زمان بازگشت او بستگی به میزان ریکاوری و پاسخ بدنش دارد. با وجود این مصدومیت، تیاگو آلکانتارا به احتمال فراوان دیدارهای زیادی برابر کریستال پالاس، منچستریونایتد، بورنموث و نیوکاسل را از دست خواهد داد. همچنین ممکن است که او نتواند به دربی مرسی ساید مقابل اورتون در روز سوم سپتامبر برسد. 

به جز تیاگو، بازیکنانی دیگر مثل کرتیس جونز، ابراهیما کوناته، دیگو ژوتا، کلهر و الکس اوکسلید چمبرلین هنوز مصدوم هستند.

4416