آیا فیفا ۲۱ بدترین نسخه فیفا برای هواداران کریستیانو رونالدو است؟

آیا فیفا ۲۱ بدترین نسخه فیفا برای هواداران کریستیانو رونالدو است؟

خبرگزاری فوتبالی – تیم‌ پرتغال و ایتالیا در بازی فیفا ۲۱ به طور رسمی حضور ندارند و حق استفاده از نام آن‌ها توسط کمپانی سازنده خریداری نشده است.

به گزارش فوتبالی، کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده بازی کامپیوتری فیفا امسال با مشکلات گسترده‌ای در زمینه حق استفاده از اسامی بازیکنان و تیم‌ها مواجه شده. رقیب اصلی الکترونیک آرتز، یعنی کونامی امسال قراردادهایی انحصاری با چند تیم به امضا رسانده تا آن‌ها تنها در PES حضور پیدا کنند و هیچ بازی دیگری نتواند از آن‌ها استفاده کنند.

طبق اخبار منتشر شده، فیفا امسال هم مانند سال گذشته یوونتوسی نخواهد داشت و تیم یووه با نام «پیه‌مونته کالچو» در بازی حضور دارد و لباسش هم با لباس یوونتوس تفاوت دارد. همچنین تیم رم هم در بازی حضور نخواهد داشت اما حالا خبر رسیده علاوه بر این دو تیم دو تیم ملی پرتغال و ایتالیا هم لایسنس نشده‌اند (حق استفاده از نام آن‌ها توسط کمپانی خریداری نشده) و به این ترتیب کریستیانو رونالدو در هیچکدام از این دو تیم لباسی صحیح بر تن نخواهد کرد زیرا زمانی که حق استفاده، خریداری نشود، البسه تیم‌های داخل بازی با البسه واقعی متفاوت خواهد بود.

پیشتر و در سالیان گذشته هم فیفا در زمینه استفاده از  دو تیم ملی هلند و برزیل در بازی مشکل پیدا کرده بود و آن‌ها هم لوگو و لباسی صحیح نداشتند اما حالا نوبت به پرتغال و تیم ملی ایتالیا رسیده است. باید دید این دو تیم امسال با چه لباس و لوگویی در بازی حضور خواهند داشت.

1101