بالاتر از کریستیانو رونالدو؛ مسی بهترین بازیکن فیفا 21 شد

بالاتر از کریستیانو رونالدو؛ مسی بهترین بازیکن فیفا 21 شد

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی در بازی ویدئویی فیفا 21، بهترین بازیکن خواهد بود و بالاترین امتیاز را خواهد داشت. کمپانی EA Sports صد بازیکن برتر را برای این نسخه از بازی معرفی کرده است که لئو مسی بالاتر از کریستیانو رونالدو، بیشترین امتیاز را دارد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه لیونل مسی در فصل 2019/20 عملکردش نسبت به فصول پیش دچار افت شده بود اما همچنان در بازی ویدیویی فیفا 21 بهترین بازیکن خواهد بود. هم مسی و هم کریستیانو رونالدو در بازی فیفا 21 دچار افتی یک امتیازی نسبت به فیفا 20 شده‌اند اما همچنان جایگاه اول و دوم را در این بازی حفظ کرده‌اند. مسی از امتیاز 94 به 93 رسیده و رونالدو هم از 93 به امتیاز 92 نزول پیدا کرده است. نیمار که در فیفا 20 سومین بازیکن برتر بود به رده‌ی پنجم سقوط کرده است و روبرت لواندوفسکی جای او را در جایگاه سوم گرفته است.

ادن هازارد با عملکرد ضعیفی که در رئال مادرید داشت در بازی فیفا 21 افتی محسوس داشته و به رده‌ی 22ام سقوط کرده است. کوین دی بروینه که در لیگ برتر انگلیس درخشید و آقای پاس گل شد هم در جایگاه چهارم قرار گرفته است. عجیب ترین بازیکنی که در لیست صد بازیکن برتر فیفا 21 قرار گرفته، پیتر گولاچی، دروازه‌بان لایپزیش است که جایگاه 93ام را از آن خود کرده است.

بازی ویدیویی فیفا 21 در تاریخ 9 اکتبر (18 مهر) وارد بازار های جهانی خواهد شد.

1470