خبر بد برای علاقمندان بازی‌های کامپیوتری؛ PES 21 منتشر نمی‌شود!

خبر بد برای علاقمندان بازی‌های کامپیوتری؛ PES 21 منتشر نمی‌شود!

خبرگزاری فوتبالی – نسخه جدید بازی PES تنها به صورت یک آپدیت برای نسخه پیشین در دسترس هواداران قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیزر جدیدی از PES2021 منتشر شد تا شرکت کونامی خود را آماده عرضه بازی برای کنسول‌های نسل جدید نشان دهد. نقش اصلی در این تیزر را لیونل مسی در پیراهن جدید بارسلونا و کفش‌هایی جدید از آدیداس ایفا می‌کرد.

شرکت کونامی در یک بیانیه که در سایت رسمی PES منتشر شده اعلام کرد: در حالی که صنعت بازی‌ها در حال رشد است و همه در انتظار نسل جدید کنسول‌ها هستند می‌‌خواهیم برنامه‌های آینده‌مان را برای شما شرح دهیم. مفتخریم که اعلام کنیم در حال تلاش برای تولید نسخه‌های جدید با شعار همیشگی «زمین متعلق به ما است» هستیم. در همین زمینه قرار است در نسخه‌های جدید بازی از موتور جدید استفاده کنیم که باعث ایجاد فضایی بسیار جذاب و بهتر خواهد شد. متوجه شدیم که بسیاری از هواداران بخش‌های مستر لیگ و باشگاه من را در بازی دوست دارند و مشتاق نسخه‌های آپدیت شده این بخش هستند که باید بگوییم به‌روزرسانی‌های زیادی در رابطه با آن انجام می‌شود هر چند که تمام این اتفاقات در نسخه بازی برای کنسول‌های نسل بعد (PS5) رخ می‌دهد. باید به شما اطلاع دهیم با توجه به چنین مسائلی نسخه جدید بازی PES  با نام PES 21 به صورت یک آپدیت برای نسخه پیشین بازی ارائه می‌شود. اطمینان داریم که این نسخه هیجان خوبی به هواداران می‌دهد تا مشتاق بازی جدید برای نسل بعد باشند.

به این ترتیب بازی PES21 به صوت یک آپدیت اینترنتی در درسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که تنها نقل و انتقالات در آن صورت گرفته،‌ البسه جدید شده و بسیاری از اشکالات بهبود یافته است.

1101