هافبک آلمانی یوونتوس راهی پاریسن ژرمن می‌شود؟

هافبک آلمانی یوونتوس راهی پاریسن ژرمن می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که بالاخره یوونتوس می‌تواند از دست سامی خدیرا خلاص شود چرا که گفته می‌شود باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن اوست و ممکن است که هافبک آلمانی کنونی یوونتوس و سابق رئال مادرید راهی پاریس شود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس ممکن است که بالاخره راهکاری برای جدایی سامی خدیرا پیدا کرده باشد. این بازیکن 33 ساله در سال آخر قراردادش با بیانکونری هاست اما حاضر نمی‌شود که بدون دریافت کل دستمزدش، قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و جدا شود. اکنون اما ممکن است که یوونتوس این بازیکن را به فروش برساند چرا که به گفته‌ی اسکای اسپورت، باشگاه پاریسن ژرمن به جذب او علاقه نشان داده است. در حقیقت توماس توخل می‌خواهد خدیرا را به پاریس بیاورد و در نبود هافبک های اصلی و کلیدی‌اش از او استفاده کند.

گفته می‌شود که سامی خدیرا هم رابطه‌ی خوبی با سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن دارد و تمایل دارد که با او کار کند. بزرگترین مشکلی که سامی خدیرا با آن روبروست، مصدومیت های زیادی است که به آن دچار می‌شود. خدیرا در فصل گذشته در جمع بیانکونری ها تنها 18 بار به میدان رفت و نقش پر رنگی در این تیم نداشت. خدیرا در سال 2015 از رئال مادرید راهی یوونتوس شده بود و اکنون دورانش در این تیم هم به پایان رسیده است.

1470