یوونتوس و پاریسن ژرمن به دنبال داوید آلابا

یوونتوس و پاریسن ژرمن به دنبال داوید آلابا

خبرگزاری فوتبالی – ۲ تیم یوونتوس و پاریسن ژرمن با هم در رقابت هستند تا داوید آلابا، مدافع موفق تیم بایرن مونیخ را با توجه به اتمام قراردادش که به زودی اتفاق می‌افتد به صورت رایگان به چنگ آورند.

به گزارش فوتبالی، این مدافع ۲۸ ساله امسال آخرین سال حضورش در بایرن مونیخ را سپری می‌کند زیرا قراردادش در انتهای فصل به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد مدیران بایرن هم که تا امروز به او پیشنهاد تمدید قرارداد نداده‌اند تمایلی به همکاری با او ندارند.

در همین زمینه رسانه توتو اسپورت  نوشته به احتمال زیاد این مدافع اتریشی از بایرن جدا خواهد شد و ۲ تیم پاریسن ژرمن و یوونتوس هم می‌خواهند به طور رایگان او را در تابستان آینده جذب کنند. آلابا البته با توجه به شرایط تیمی، به حضور در جمع پاریسی‌ها نزدیک‌تر است زیرا مدیران تیم فرانسوی به دنبال یگ جانشین برای تیاگو سیلوا هستند و آلابا از  نظر آن‌ها گزینه‌ای مناسب برای پر کردن جای خالی مدافع سابق برزیلی‌شان است.

آلابا از سال ۲۰۰۹ در آکادمی بایرن حضور داشته و پس از یک سال هم به تیم اصلی بایرنی‌ها پیوسته است. او به جز مدت کوتاهی که پیراه هوفنهایم را بر تن کرد هیچ گاه پیراهن بایرن را از تن در نیاورد. در این یک دهه حضور، آلابا بیش از ۲۵۰ بازی برای باواریایی‌ها انجام داد و حالا انگار وقت وداع با او رسیده است.

1101