هافبک یوونتوس حاضر به جدایی از این تیم نمی‌شود

هافبک یوونتوس حاضر به جدایی از این تیم نمی‌شود

خبرگزاری فوتبالی - سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس، در سال پایانی قراردادش با بیانکونری ها قرار دارد و آندره آ پیرلو به او اعتقادی ندارد و از سران یووه خواسته که این بازیکن را به فروش برسانند اما به نظر می‌رسد که خدیرا دارد در مقابل جدایی مقاومت می‌کند و نمی‌خواهد از این باشگاه برود.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو به دنبال آغاز پروژه‌ی جدیدش در یوونتوس است و جایی برای سامی خدیرا در تفکراتش وجود ندارد. مدیران یوونتوس به دنبال این هستند که با توافقی دو طرفه قرارداد او را فسخ کنند و از پرداخت دستمزدش خلاص شوند. آن‌ها با هیگواین و ماتوئیدی هم همین کار را کردند اما شرایط برای سامی خدیرا متفاوت است چرا که او در حال مقاومت برای ماندن در جمع بیانکونری ها تا پایان قراردادش است. در حقیقت این هافبک 33 ساله تنها درصورتی راضی به جدایی می‌شود که دستمزدش را به طور کامل دریافت کند، مسئله‌ای که مورد تایید سران یوونتوس نیست.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، یوونتوس امید دارد تا بتواند هر چه سریع‌تر به توافقی دو طرفه برسد و قرارداد را فسخ کند تا خدیرا تبدیل به بازیکنی آزاد شود و هزینه‌ای اضافی بابت دستمزدش نپردازد اما هافبک آلمانی دستمزد باقی مانده‌اش را به طور کامل می‌خواهد. خدیرا 5 سال پیش از رئال مادرید به طور رایگان راهی یوونتوس شد و در این مدت 145 بازی برای بیانکونری‌ها انجام داد اما اکنون نه پیرلو و نه سران یووه به او اعتقادی ندارند و می‌خواهند هر چه سریعتر تکلیف آینده‌اش را مشخص کنند.

1470