یوونتوس به دنبال رهایی از دست سامی خدیرا

یوونتوس به دنبال رهایی از دست سامی خدیرا

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که یوونتوس برای توافقی دو طرفه و جدایی سامی خدیرا، هافبک آلمانی، از این تیم مذاکراتی را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدت هاست که شایعات جدایی سامی خدیرا از یوونتوس مطرح است اما هافبک آلمانی توانسته بود آلگری و مائوریسیو ساری را برای ماندنِ خود در یووه متقاعد کند. خدیرا مصدومیتی شدید در این فصل داشت که باعث شد فقط 18 بازی بتواند انجام بدهد. اکنون مدیران یوونتوس می‌خواهند با فسخ قراردادِ او، او را تبدیل به یک بازیکن آزاد کنند. او در حال حاضر سالانه 6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و یوونتوس می‌خواهد خود را از پرداخت این مبلغ برای بازیکنی که همیشه مصدوم است، آزاد کند. در حال حاضر سامی خدیرا تا ژوئن 2021 با یووه قرارداد دارد و امکاناتی هم برای تمدید قراردادِ او وجود دارد، اما یوونتوس نمی‌خواهد او را نگه دارد. بنابر این باشگاه یوونتوس در حال مذاکره با این بازیکن 33 ساله است تا با حصولِ توافقی دو طرفه، او به عنوان یک بازیکن آزاد برای آینده‌ی خودش و پیوستن به باشگاه های دیگر تصمیم بگیرد.

گفتنی است که سامی خدیرا در سال 2015 پس از 5 سال حضور در رئال مادرید، به یوونتوس پیوسته بود. خدیرا پس از جام جهانیِ 2010 مطرح شد و به رئال مادرید پیوست اما اکنون پس از 10 سال به نظر می‌رسد که عمرِ فوتبالیِ او تمام شده باشد.

1470