دو مقصد احتمالی سامی خدیرا کدام تیم هاست؟

دو مقصد احتمالی سامی خدیرا کدام تیم هاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس، در این ژانویه باید یووه را ترک کند. از اشتوتگارت در بوندسلیگا و اورتون در لیگ انگلیس به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مدت هاست که شایعات جدایی سامی خدیرا از یوونتوس مطرح است. خدیرا مصدومیتی شدید در فصل گذشته داشت که باعث شد فقط 18 بازی بتواند انجام بدهد. مدیران یوونتوس در تابستان می‌خواستند با فسخ قراردادِ او، او را تبدیل به یک بازیکن آزاد کنند. خدیرا در حال حاضر سالانه 6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و یوونتوس می‌خواست خود را از پرداخت این مبلغ برای بازیکنی که همیشه مصدوم است، آزاد کند اما موفق نشد. در حال حاضر سامی خدیرا تا ژوئن 2021 با یووه قرارداد دارد و امکاناتی هم برای تمدید قراردادِ او وجود دارد، اما یوونتوس نمی‌خواهد او را نگه دارد. بنابر این باشگاه یوونتوس در حال مذاکره با این بازیکن 33 ساله است تا با حصولِ توافقی دو طرفه، او به عنوان یک بازیکن آزاد برای آینده‌ی خودش و پیوستن به باشگاه های دیگر تصمیم بگیرد و این اتفاق در همین ژانویه بیفتد.

گفتنی است که از اورتون و اشتوتگارت به عنوان دو مقصد احتمالی خدیرا نام برده می‌شود و در نهایت باید دید که چه اتفاقی برایش می‌افتد.

1470