لو رفتن یکی از رابطه های عاشقانه رونالدو قبل از آشنایی با جورجینا

لو رفتن یکی از رابطه های عاشقانه رونالدو قبل از آشنایی با جورجینا

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و پرطرفدارترین انسان زنده در اینستاگرام است و به همین خاطر خیلی ها دوست دارند بدانند که در زندگی شخصی او چه می گذرد. ستاره پرتغالی چند سالی است که با جورجینا رودریگز اسپانیایی - آرژانتینی رابطه عاشقانه دارد اما قبل از آن رابطه های دیگری داشت و روز یکشنبه به یکی از اتفاقات در زندگی شخصی رونالدو قبل از رابطه اش با جورجینا در یک ویژه برنامه در تلویزیون اسپانیا اشاره شد.

به گزارش فوتبالی، در برنامه "ویوا لا ویدا" در تلویزیون اسپانیا، مجری برنامه با "آدریانو سیلوا" خبرنگار پرتغالی تماس گرفت و این خبرنگار به مسائلی در مورد زندگی شخصی رونالدو در زمان آشنا شدنش با جورجینا اشاره کرد. آدریانو در این گفتگو اعلام کرد که کریستیانو رونالدو قبل از آشنایی با جورجینا با یکی از مجریان شبکه اسپانیایی تلکنیکو رابطه داشته است. وی اظهار داشت:"زمانی که رونالدو تازه با جورجینا آشنا شده بود، با یکی از خبرنگاران شبکه تلکنیکو هم در ارتباط بود: آلیسون اکمن که یکی از پنج شرکت کننده برنامه "با آنها صحبت کنید" بوده است. "

البته آدریانو سیلوا گفت که رابطه رونالدو با این خبرنگار آمریکایی جدی نشده است و در این باره گفت:" آلیسون رابطه را زیاد جدی نگرفت و در نهایت از هم جدا شدند."

4125