اشرف حکیمی: همیشه طرفدار رئال مادرید بودم؛ پیتزا غذای محبوبم است

اشرف حکیمی: همیشه طرفدار رئال مادرید بودم؛ پیتزا غذای محبوبم است

خبرگزاری فوتبالی - اشرف حکیمی بازیکن مراکشی در این تابستان از رئال مادرید به اینتر پیوست و حالا در مصاحبه ای به سوالات هواداران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، اشرف در مورد زیباترین لحظات دوران فوتبالش گفت:" وقتی که چمپیونزلیگ را با رئال مادرید بردم، بی نظیر بود. از بچگی رویای چنین لحظه ای را داشتم. بازی کردن با تیم ملی مراکش در جام جهانی هم تحقق رویایی دیگر بود. همیشه دوست داشتم که بتوانم با تیم ملی کشورم در چنین تورنمنت مهمی حضور پیدا کنم. همیشه طرفدار رئال مادرید بودم چرا که از هفت سالگی در ان جا رشد کردم. به لطف رئال مادرید به بازیکنی که اکنون هستم، تبدیل شدم."

وی در مورد اسطوره کودکی خود هم صحبت کرد:" همیشه جوابم در مورد این سوال یکسان بوده است. مارسلو به خاطر توانایی هایش، نحوه رفتارش و شخصیت خوشحالی که داشته همیشه الگوی من بوده است. تحسینش می کنم و به همین خاطر خیلی به او نگاه می کنم و از او الگو گرفتم. من ترجیح می دهم که دفاع کناری یا بال کناری باشم اما در هر پستی که مربی بخواهد با صد در صد توانم بازی می کنم. از میان بازیکنان سابق اینتر هم اتوئو را خیلی دوست داشتم و از او الگو می گرفتم. سبک زندگیش را دوست داشتم. به عنوان بازیکنی از قاره آقریقا الگوی من بود. او داستان خودش را ایجاد کرد و کارش را خیلی دوست داشتم."

اشرف در مورد ورزش محبوبش به جز فوتبال گفت:"سعی می کنم که با دوستانم پدل (ورزشی شبیه تنیس) انجام بدهم. بسکتبال را هم دوست دارم."

وی در پاسخ به این سوال که از میان پائیا (غذای سنتی اسپانیا) و پیتزا (معروف ترین غذای ایتالیایی) کدام را ترجیح می دهد هم گفت:" ترجیح می دهم یک پیتزای خوب را تست کنم (می خندد) اما فکر می کنم که انتخابم پیتزا باشد."

4125