مدبرنامه‌های اشرف حکیمی از هدف اصلی او می‌گوید: بازی در رئال مادرید

مدبرنامه‌های اشرف حکیمی از هدف اصلی او می‌گوید: بازی در رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – مدیربرنامه‌های اشرف حکیمی، یکی از ستارگان تیم دورتموند که در مالکیت رئال مادرید قرار دارد اما هم ‌اکنون در جمع زردپوشان بازی می‌کند هدف او را اعلام کرد.
به گزارش فوتبالی، آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه‌های اشرف حکیمی درباره آینده این بازیکن اعلام کرده هدف او بازگشت به ترکیب رئال مادرید است. او به Onda Madrid گفته: اشرف به زودی به رئال مادرید برمی‌گردد.
کامانو در ادامه گفته: خواهیم دید در آینده چه پیش خواهد آمد. اشرف می‌خواهد بازی کند. مانند امسال که در دورتموند بازی‌های فراوانی انجام داده و جزء ترکیب اصلی است. عجله‌ای وجود ندارد اما او می‌خواهد حضوری ثابت در ترکیب داشته باشد تا به پیشرفتش ادامه دهد. مکالمات خوبی با رئال مادرید شکل گرفته و آن‌ها همیشه اشرف حکیمی را در رادار خود داشته‌اند. پیشرفت او را هم‌ دیده‌اند. چیزی که ما نمی‌خواهیم، فاصله زیاد با رئال است.
مدیر برنامه‌های حکیمی در ادامه افزود: به زودی با آن‌ها به توافق می‌رسیم اما فراموش نمی‌کنیم که هدف، بازی در ترکیب رئال است زیرا رئال برای او بهترین باشگاه در دنیا است. اگر رئال اشرف را برای ترکیب اصلی‌اش بخواهد، زمان زیادی را نباید انتظار بکشد اما اگر رئال او را در حال حاضر نخواهد باید مدت زمان زیادی برای دیدن اشرف در لباس رئال منتظر ماند. هدف مشخص است. بازی برای بهترین تیم دنیا.

1101