اشرف حکیمی در ایتالیا هم مثل اسپانیا راحت است؟

اشرف حکیمی در ایتالیا هم مثل اسپانیا راحت است؟

پایگاه خبری فوتبالی - اشرف حکیمی، که سابقه حضور در رئال مادرید را هم در کارنامه خود دارد، عملکرد خوبی در اینتر دارد و به عنوان یک مدافع کناری در حملات هم شرکت می‌کند. او در گفتگو با DAZN گفت:"مردم در مورد متفاوت بودن من صحبت می کنند ، اما من همان بازیکن هستم ، فقط سخت کار کرده ام و سعی کردم مطمئن شوم که با این تیم و لیگ جدید سازگار هستم. من هنوز حکیمی هستم. سعی می کنم زبان ایتالیایی را یاد بگیرم ، به مردم و شهر عادت کنم و این بی شباهت به فرهنگ و زبان اسپانیایی نیست، بنابراین نباید خیلی طول بکشد."

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی در سیستم 2-5-3 آنتونیو کونته قرار می گیرد و عملکرد خوبی در آن دارد و به خوبی جا افتاده است. او در این باره گفت:" كونته در مورد حركاتي كه بايد انجام دهيم با من زياد صحبت می‌كند و سرانجام به آنجا که باید خواهيم رسيد ، اين یک امر طبيعی خواهد شد. من درک می کنم که سرعت من کیفیت مفیدی است ، بنابراین وقتی فضای زیادی پیش روی من باشد ، می توانم برای تیم موثرتر باشم."

به تازگی رونالدوی برزیلی گفته بود که رئال مادرید بهتر بود که این بازیکن را در تیم خود نگه می‌داشت چرا که این روز ها مادریدی‌ها با مصدومیت کارواخال نیاز به یک مدافع راست را احساس می‌کند.

1470