عکس؛ بازیکن رئال مادرید در کنار اشرف حکیمی در تمرین مراکش

عکس؛ بازیکن رئال مادرید در کنار اشرف حکیمی در تمرین مراکش

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز هافبک هجومی رئال مادرید تیم ملی مراکش را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرده است و ترجیح داده است که به جای اسپانیا برای مراکش بازی کند.

به گزارش فوتبالی ، براهیم دیاز سابقه بازی کردن در تیم های ملی رده های پایه اسپانیا را داشته است اما ترجیح داد که برای تیم ملی بزرگسالان راهی مراکش شود و به تیم ملی اسپانیا نرود. ممکن است که براهیم دیاز به این دلیل این کار را کرده باشد تا فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد چرا که ممکن بود در تیم ملی اسپانیا نتواند آن طور که باید و شاید دیده شود. روزنامه آ اس ادعا کرده است که تیم ملی مراکش پیراهن شماره ده خود را قرار است که به براهیم دیاز بدهد.

تمرینات تیم ملی مراکش برای این فیفادی برگزار می شود. مراکشی ها قرار است که در بازی هایی دوستانه به مصاف تیم ملی آنگولا و تیم ملی موریتانی بروند و باید دید که عملکرد براهیم دیاز در این بازی ها به چه شکل خواهد بود.

براهیم دیاز در کنار اشرف حکیمی که بازیکن فعلی پاری سن ژرمن و بازیکن سابق رئال مادرید است در حال تمرین کردن بوده است و خودش را برای بازی های ملی با تیم ملی مراکش آماده می کند.

1470