نامه خداحافظی احساسی اشرف حکیمی برای هواداران رئال مادرید

نامه خداحافظی احساسی اشرف حکیمی برای هواداران رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – اشرف حکیمی با انتشار یک نامه از هواداران رئال مادرید خداخافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره انتقال اشرف حکیمی به اینتر رسمی شد. همه تصور می‌کردند پس از پایان دوران حضور او در دورتموند، حکیمی به رئال مادرید بر می‌گردد اما او راه شهر میلان را در پیش گرفت و به پاسخ اینتر میلان بله گفت.

انتقال به اینتر البته برای حکیمی اتفاق بسیار جدیدی است و او حالا باید پس از سال‌‌ها حضور در آکادمی رئال، مادرید را ترک کند. به همین دلیل او یک نامه خداحافظی نوشته. در متن این نامه که در اینستاگرام شخصی وی منتشر شده، آمده است:

«هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم چنین لحظه ای سر برسد. نمی‌توانم بگویم خداحافظ. زیرا شما نمی‌توانید با خانه‌تان خداحافظی کنید. شما می‌توانید هر جایی بروید اما همیشه خانه‌تان، محل خوشبختی شما و ارزش‌هایی که به شما توان رشد دادن اهدا کرده بود، خواهد ماند. رئال مادرید خانه من بوده است. جایی که رشد کردم و به شخصی که امروز هستم تبدیل شده‌ام. در رئال مادرید تنها ورزشکار ساخته نمی‌شود. وقتی ۶ سال داشتم به والدبباس رسیدم و نمی‌توانستم تصور کنم تا چه اندازه از حضور در آنجا خوشحالم پس از تمام افرادی که در باشگاه کار می‌کنند، مربیان، هم‌بازیان و از همه مهم تر دوستان واقعی‌ام تشکر می‌کند. همچنین از هوادران رئال مادرید که من را حمایت کردند تشکر می‌کنم. آن‌ها باید به تشویق و حمایت‌شان از رئال ادامه دهم و حالا من هم مثل آن‌ها یک هوادار رئال مادرید هستم.»

1101