واکنش پلیس ایسلند به حاشیه سازی فودن و گرینوود

واکنش پلیس ایسلند به حاشیه سازی فودن و گرینوود

خبرگزاری فوتبالی - فیل فودن و میسون گرینوود در اردوی تیم ملی انگلیس در ایسلند حاشیه ساز شدند و مرتکب اشتباهی شدند که منجر به اخراج آن‌ها از اردوی تیم ملی انگلیس و محرومیتشان از بازی مقابل دانمارک شد. کمیته‌ی انضباطی فوتبال انگلستان این قضیه را مورد بررسی قرار خواهد داد اما این تمام داستان نخواهد بود چرا که پلیس ایسلند نیز قصد ورود به این قضیه را دارد.

به گزارش فوتبالی، فودن و گرینوود، دو ستاره‌ی جوان تیم ملی انگلیس در هتل محل اقامتشان در ایسلند با دو دختر ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به طور مخفیانه وارد هتل کرده بودند. این مسئله خشم سرمربی تیم ملی انگلیس را بر انگیخت و آن‌ها را خطا کار خطاب کرده و از لیست تیم ملی انگلیس برای بازی مقابل دانمارک کنار زد و به صورت جداگانه راهی انگلیس کرد. باشگاه منچسترسیتی هم اعلام کرد که به هر تصمیمی که کمیته‌ی انضباطی در خصوص فیل فودن بگیرد احترام خواهد گذاشت.

اما این تمام ماجرا نیست چرا که این دو بازیکن قوانین کشور ایسلند را در خصوص پروتکل های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا نقض کرده‌اند و پلیس ایسلند قصد ورود به این قضیه را دارد. گونار سوین‌بیورنسون، یکی از افسران پلیس ایسلند گفت که این دو به پرداخت جریمه‌ی نقدی محکوم خواهند شد و افزود:" این مسئله مورد توجه ما قرار گرفته است و ما آن را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد. واضح است که بزودی نتیجه را اعلام خواهیم کرد."

1470