اخراج دو بازیکن از اردوی تیم ملی انگلیس به علت دعوت از دختران به هتل

اخراج دو بازیکن از اردوی تیم ملی انگلیس به علت دعوت از دختران به هتل

خبرگزاری فوتبالی - در سالهای اخیر تیم ملی انگلیس با هدایت ساوتگیت و درخشش بازیکنان جوان نوید آینده درخشانی را داشته است اما مثل همیشه جنجال ها از این تیم دور نیستند و همیشه و در هر اردوی سه شیرها جنجال جدیدی ایجاد می شود. حالا دو بازیکن تیم ملی انگلیس به علت رفتاری عجیب اخراج شده اند.

به گزارش فوتبالی، فیل فودن و گرینوود دو بازیکن جوان تیم ملی انگلیس جنجال جدیدی را ایجاد کرده اند. تیم ساوتگیت شنبه در خارج از خانه در لیگ ملت های اروپا پیروزی ارزشمندی را کسب کرد. این دو بازیکن بعد از بازی به سبک خودشان جشن گرفتند. آنها به سراغ پلی استیشن بازی کردن یا تماشای سریال نرفتند بلکه قوانین اردو را شکستند و جشنی را با حضور دخترانی که وارد هتل کرده بودند، برگزار کردند.

در حقیقت در حالی که بر اساس پروتکل های بهداشتی کرونا تماس بازیکنان تیم های ملی با افراد خارج از اردو کاملا ممنوع است، نشریه ایسلندی دی وی گزارش داده است که این دو بازیکن دو دختر را به اتاق های خود دعوت کردند و زمانی که این مسئله به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس رسید، هر دو بازیکن را اخراج کردند و آنها در بازی بعدی مقابل دانمارک حضور نخواهند داشت.

ساوتگیت هم تایید کرد که فودن و گرینوود به دور از تیم و به تنهایی به انگلیس سفر کردند و در اردو حضور نخواهند داشت. وی اظهار داشت :" هر دو بازیکن می دانند که مرتکب اشتباه شده اند هر چند که کمیته انضباطی فدراسیون به این مسئله رسیدگی خواهد کرد."

فودن که در تیم منچسترسیتی توپ می زند، یک فرزند دو ساله از نامزدش دارد در حالی که گرینوود به تازگی از نامزد قبلی خود جدا شده و در حال حاضر مجرد است. باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای اعلام کرد که رفتار فودن نامناسب بوده است و اعلام کرد که به هر تصمیمی که توسط فدراسیون در مورد این بازیکن  گرفته شود، احترام خواهند گذاشت.

4125