دل‌پیرو: سرمربیگری در یوونتوس برای پیرلو خیلی زود است

دل‌پیرو: سرمربیگری در یوونتوس برای پیرلو خیلی زود است

خبرگزاری فوتبالی – دل پیرو با وجود حمایت از پیرلو و شخصیت او اما اعتقاد دارد سرمربیگری یوونتوس برای پیرلو بسیار زود بوده است.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو، بازیکن سابق تیم‌‌های میلان و یوونتوس از ابتدای فصل آینده روی نیمکت بیانکونری خواهد نشست و یوونتوسی‌ها را در مسابقات هدایت می‌کند. در این رابطه اظهارنظرهای زیادی شده و دل پیرو هم اعتقاد دارد این پست برای او بسیار زود بوده است.

الکس دل‌ پیرو در جدیدترین گفت و گوی خود به فوربز گفته: زمانی که خبر سرمربیگری پیرلو را شنیدم شگفت زده شدم زیرا حضور در چنین پستی برای او خیلی زود بود. شگفت زده شدم زیرا تصور می‌کردم یوونتوس مسیر متفاوتی را انتخاب کند. این یک چالش بزرگ برای همه است اما باشگاه یوونتوس باشگاه قدرتمندی است و تیم خوبی هم در حال حاضر وجود دارد. آندره‌آ هم انسان خوبی است.

الکس دل پیرو که با پیرلو در تیم ملی ایتالیا هم تیمی بوده و در کنار هم توانسته‌اند قهرمانی در جام جهانی را برای ایتالیایی‌ها به ارمغان بیاورند درباره سبک مربیگری پیرلو در یوونتوس گفته: نمی‌دانم که او چه تفکراتی در زمین خواهد داشت اما شخصا او را می‌شناسم و باور دارم که به خوبی خود را آماده خواهد کرد تا این فرصتی که برایش بوجود آمده را به موفقیت تبدیل کند.

1101