اسطوره یوونتوس: پیرلو به حمایت نیاز دارد

اسطوره یوونتوس: پیرلو به حمایت نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی - آلساندرو دل‌پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس معتقد است که آندره‌آ پیرلو سرمربی خوبی است و به حمایت سران و طرفداران این باشگاه نیاز دارد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست غیر منتظره خانگی یوونتوس مقابل بنونتو، حال شاگردان پیرلو 10 امتیاز با اینترمیلان صدرنشین اختلاف دارند. آلساندرو دل‌پیرو در گفت و گویی با ESPN اذعان کرد که یوونتوس فاقد وحدت تیمی و تمرکز است. او در این باره گفت: "خیلی چیزها در یووه به خوبی پیش نمی‌رود. اتفاقی که در دیدار بنونتو رخ داد، اشتباه آرتور، چیزی نیز که باید روی آن تمرکز کنید، بلکه باید به این نکته مهم توجه کنید که شبیه چنین اتفاقی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو نیز افتاد. بازیکنان یووه تمرکز بالایی در زمین ندارند و این موضوع نگران کننده است. آن‌ها نمی‌دانند که چه کاری باید انجام دهند. نتیجه‌ای که برابر بنونتو رقم خورد، مرا نگران کرده است."

او در ادامه افزود: "من خیلی در مورد وحدت تیمی صحبت کردم. به نظرم اگر بخواهید در یک بازی پیروز شوید، باید چیز بیشتری از حریف برای ارائه در مستطیل سبز داشته باشید. اگر شما به بازیکنان یووه نگاهی بیاندازید، متوجه عدم ناهماهمگی در بین بازیکنان تیم می شوید. همه باید با 110% توان پا به میدان بگذارند."

4416