دل پیرو و انتظارات از یوونتوس پیرلو: مدعی قهرمانی باشند، در اروپا صعود کنند!

دل پیرو و انتظارات از یوونتوس پیرلو: مدعی قهرمانی باشند، در اروپا صعود کنند!

خبرگزاری فوتبالی – دل پیرو درباره عملکرد پیرلو و شرابطش روی نیمکت یوونتوس به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، دل پیرو در جدیدترین گفت و گوی خود پس از دیدار مقابل دیناموکیف به اسکای اسپورت گفته: با آندرا مستقیما صحبت نکرده‌ام. اگر به بازی مقابل کروتونه دقت کنید انتقادات زیادی به سمت سبک بازی یووه، به بهانه اینکه ۳ امتیاز را کسب نکردند روانه شده بود . باید شرایط فعلی را در نظر گرفت. صحبت درباره تغییر نسل، کافی نبودن زمان و درک موقعیت تیم وجود دارد. با حضور بازیکنان قدرتمند می‌شود از زیر بار یک مشکل بیرون آمد اما حالا این مشکلات ترکیب شده اند.

دل پیرو در ادامه گفت: زمان‌بندی کلید اصلی مسئله است. اگر آندرا بتواند اینجا بماند، تیم را به جمع ۱۶ تیم مرحله بعد برساند و در میان مدعیان فتح سری آ قرار گیرد یعنی کار بی‌نظیری انجام داده. در غیر این صورت سوالات بوجود خواهد آمد.  هرچند که حالا زمان مناسبی برای صحبت نیست. باید ببینیم در چند هفته آینده چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

مهاجم روزهای نه چندان دور یووه در پایان گفته: دیبالا؟ به نظر من دیبالا به خاطر مشکلات فیزیکی بازی نمی‌کند. نظر من به نظر کاپلو نزدیک است زیرا ترجیح می‌داد بازیکن را در زمین نگه دارد حتی اگر به طور کامل بدن آماده‌ای نداشته باشد و سپس او را تعویض می‌کرد.

1101