دل‌پیرو: یوونتوس باید با سیستم ۴-۲-۴ بازی کند

دل‌پیرو: یوونتوس باید با سیستم ۴-۲-۴ بازی کند

خبرگزاری فوتبالی – الساندرو دل پیرو اعتقاد دارد یوونتوس می‌تواند در بازی‌های خود با ۴ مهاجم بازی کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم یوونتوس در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف ورونا رفت که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. یووه در این بازی در نیمه دوم نمایش بدی نشان نداد اما دل پیرو اعتقاد دارد آن‌ها باید با ۴ مهاجم به سمت دروازه حریف هجوم ببرند.

دل پیرو پس از تساوی یوونتوس مقابل ورونا به اسکای اسپورت گفته: پیرلو در حال پیدا کردن راه حل‌ها است. او تیم‌ را بر اساس رقبا تغییر می‌دهد و این مسئله باعث تغییر فرم می‌شود. یوونتوس در کنار کولوسفسکی و کیه‌زا را دارد که پتانسیل زیادی در  عبور از یار مستقیم دارند.  همچنین من امکان بازی با دو هافبک وسط را می‌بینم و حتی امکان دارد یوونتوس ۴-۲-۴ بازی کند.

دل پیرو در ادامه افزود: اگر پتانسیل زیادی در حمله داشته باشید شما باید از آن استفاده کنید. سیستم ۴-۲-۴ می‌تواند قابلیت استفاده از ۴ مهاجم قدرتمند که می‌توانند آزادانه بازی کنند را بدهد. کولوسفسکی در سمت راست، کیه‌زا در سمت چپ و رونالدو با دیبالا یا موراتا با دیبالا هم در وسط. در اروپا این مسئله جواب می‌دهد. خرید موراتا باید در نظر گرفته شود و به خاطر داشته باشیم که رونالدو و کریم بنزما در دوران حضور در رئال مادرید چه کارهایی انجام می دادند.

1101