دختر اسطوره باشگاه یوونتوس پا جای پای پدر گذاشت

دختر اسطوره باشگاه یوونتوس پا جای پای پدر گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- دختر اسطوره باشگاه یوونتوس راه پدر را در پیش گرفت.

به گزارش فوتبالی، اسطوره یوونتوس، الساندرو دل پیرو، به تازگی از پیوستن دخترش، دوروتئا دل پیرو، به تیم زیر ۱۷ سال یوونتوس خبر داد. این خبر در پست مشترک اینستاگرام او و همسرش سونیا آموروزو منتشر شد و آنها در این پست به دوروتئا ابراز افتخار کردند و او را تشویق کردند تا با تلاش و اراده، به دنبال رویاهایش برود.

دوروتئا که در تاریخ ۴ می ۲۰۰۹ متولد شده، از سنین کم به فوتبال علاقه‌مند بود و بازی‌هایش را در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد، جایی که والدینش به شدت از او حمایت کردند. او به عنوان یک مهاجم با شماره ۷ در مسابقات مختلف در آمریکا درخشیده و استعدادش توجه‌ها را به خود جلب کرده است. حالا او به تیم جوانان یوونتوس ملحق شده و این فرصتی برای اوست تا در مسیر حرفه‌ای‌ خود گام‌های بزرگی بردارد.

در این پست، الساندرو دل پیرو و همسرش با ابراز محبت و حمایت از دختر خود، به او یادآوری کردند که همچنان باید سخت کار کند و به خود افتخار کند. این اقدام نه تنها نشان‌دهنده ارزش‌های خانوادگی آنهاست بلکه امیدهای زیادی را در دل طرفداران یوونتوس به وجود آورده است که شاید روزی بتوانند یک دل پیرو دیگر را در زمین‌های فوتبال ببینند.

۱۰۰۹