دل‌پیرو پس از شکست یووه مقابل اینتر: برای یوونتوس نگرانم

دل‌پیرو پس از شکست یووه مقابل اینتر: برای یوونتوس نگرانم

پایگاه خبری فوتبالی – الساندرو دل پیرو پس از شکست ۲-۰ یووه مقابل اینتر به بیان نظرش درباره عملکرد شاگردان پیرلو پرداخت. او می‌گوید برای یوونتوس نگران است زیرا تنها یک نیمه را به حریف واگذار نکرده و تقریبا تمام بازی متعلق به اینتر بود.

به گزارش فوتبالی، دل ‌پیرو، اسطوره تیم یوونتوس درباره شکست یووه مقابل اینتر نظر جالبی دارد. او پس از شکست یوونتوس به خبرنگاران گفته: یووه در تمام مدت بازی خاموش شده بود و این مسئله به نظر من یکی از نگران‌کننده‌ترین اتفاقات است. در گذشته هم چنین نکته‌ای را دیده‌ایم. شاید آن‌ها یک نیمه را به حریف تقدیم کنند اما همیشه مدیریت می‌کردند تا در نیمه دوم به بازی برگردند. اگرچه یوونتوس همیشه بازی‌ها مهم در این فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته و دیدار مقابل میلان و بارسلونا را برده است.

یوونتوسی‌ها بدون حضور خوان کوادرادو، ساندرو، دیبالا و دی‌لیخت وارد مسابقه شده بود. دل‌پیرو می‌گوید: نه پیرلو و نه کیه‌لینی پس از مسابقه درباره غایبین یوونتوس صحبت نکردند. غیبیت کوادرادو و ساندرو اهمیت فراوانی داشت اما این حقیقت که به این مسئله اشاره نشد نشان می‌دهد، تیم فعلی متحد و متمرکز است. بازیکنان هم آگاه هستند که برای پیشرفت باید این شکست‌های سنگین را پشت سر گذاشت.

1101