مودریچ: مسی از لالیگا برود دیگران ستاره می‌شوند

مودریچ: مسی از لالیگا برود دیگران ستاره می‌شوند

خبرگزاری فوتبالی – هافبک کروات تیم رئال مادرید اعلام کرده با جدایی مسی دیگر بازیکنان شاغل در لالیگا و بارسلونا ستاره خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در جدیدترین گفت و گوی خود به AFP گفته: جدایی مسی یک فقدان بزرگ خواهد بود. مثل زمانی که کریستیانو رفت. اما شما نمی‌توانید به گذشته‌ها فکر کنید. در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. اگر جدایی مسی اتفاق بیفتد یک فقدان برای پرستیژ و شخصیت لیگ بوجود می‌آید اما نیاز داریم تا از این مسئله بگذریم. دیگر بازیکنان در این صورت ستاره می‌شوند. زمانی که رونالد رفت هم چنین اتفاقی افتاد. زندگی برای رئال مادرید بدون حضور رونالدو هر صورت به جریان افتاد و این مسئله با عدم وجود مسی برای بارسلونا و لالیگا هم رخ می‌دهد.

مودریچ در ادامه درباره شرایط رئال مادرید گفت: ما تیم جوانی نداریم اما تجربه داریم. بازیکنان جوانی داریم که به مرور بهتر می‌شوند. نمی‌دانم که قرار است بازیکنان جدید بخریم یا خیر اما اگر همینگونه هم بمانیم کیفیت لازم را داریم. در لالیگا نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و بازهم می‌توانیم آن را نشان دهیم. پس از محرومیت با انگیزه برمی‌گردیم. دلمان برای فوتبال تنگ شده بود. برای برنده شدن. سخت کوش بودیم و فکر می‌کنم از نظر فیزیکی بهترین تیم در لیگ بودیم و به همین دلیل پیروز شدیم. این دومین لالیگای من بود و من می‌خواهم بیشتر برنده شوم.

1101