محرومیت دو جلسه ای در انتظار لوکا مودریچ

محرومیت دو جلسه ای در انتظار لوکا مودریچ

سایت رسمی فوتبالی- کمیته برگزاری رقابتهای لالیگا به احتمال قریب به یقین لوکا مودریچ را برای دو جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید درهفته اول رقابتهای لالیگا بود که لوکا مودریچ ،ستاره کروات رئال مادرید با دریافت کارت قرمز از استرادا فرناندز، داور مسابقه، از زمین اخراج شد. این بازی در ورزشگاه بالائیدوس برگزار و بابرد رئال به پایان رسید.

در پایان این بازی، داور در مورد صحنه اخراج لوکامودریچ در گزارشش نوشت:«مودریچ به خاطر ضربه زدن با استوکهای کفشش به ناحیه تاندون آشیل بازیکن حریف ، در صحنه ای که توپ در جریان نبود، از زمین اخراج شد.»

مودریچ که در 200 دیداری که با پیراهن رئال مادرید برگزار کرده، هرگز کارت قرمز را مقابل چشمانش ندیده بود، در بازی شنبه شب و با درنظر داشتن قوانین جدید داوری، از ترکیب تیمش اخراج شد. طبق این قوانین هرگونه ضربه به ناحیه تاندون آشیل بازیکن حریف که سلامت او را به خطر بیندازد، باید بلافاصله با کارت قرمز مواجه شود.

طبق کدینگ انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا در فصل جدید،  برای چنین خطاهایی که در زمانی که توپ در جریان نیست رخ می دهد، محرومیت دست کم دو جلسه ای درنظر می گیرند. داور بازی در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که مودریچ در صحنه ای مرتکب این خطا شده که توپی در جریان نبوده و بدین ترتیب انتظار می رود که او دست کم برای دو جلسه از همراهی تیمش محروم باشد.

6363