واکنش مدیر ارشد رئال مادرید به احتمال خروج لوکا مودریچ

واکنش مدیر ارشد رئال مادرید به احتمال خروج لوکا مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه آنخل سانچز مدیر ارشد رئال مادرید راجع به علاقه تیم های عربستانی به لوکا مودریچ، ستاره کروات با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ به شدت از نیمکت نشینی در رئال مادرید ناراضی است و خودش نیز اعلام کرده که در صورت ادامه دار بودن این روند، شاید راجع به آینده اش در مادرید فکر کند. اخیراً تیم های عربستانی و همچنین اینتر میامی به این ستاره کروات لینک شده اند، اما سانچز هرگونه احتمال خروج قهرمان 5 دوره چمپیونز لیگ در ژانویه را رد کرد. 

به نقل از سایت گل، سانچز به الریاضیه گفت: "ما تاکنون هیچ مذاکره رسمی با هیچ باشگاه عربستانی راجع به لوکا مودریچ نداشته ایم و همچنین هیچ فکری راجع به خروج او نکرده ایم، چون قرار نیست جایی برود."

اگرچه باشگاه هرگونه خروج مودریچ در زمستان را رد کرد، اما ممکن است مودریچ در تابستان آینده از جمع کهکشانی ها جدا شود و باید دید که کارلو آنچلوتی چه فکری به حال ستاره غیر قابل جایگزین تیمش می کند. 

رئال مادرید و مودریچ روز سه شنبه از هفته سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف براگا پرتغال بروند. احتمال دارد که آنچلوتی در این بازی از لوکا مودریچ در خط هافبک استفاده کند.

4416