آغاز مذاکرات اینتر با هافبک شیلیایی بارسلونا

آغاز مذاکرات اینتر با هافبک شیلیایی بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال در لیست خروج بارسلونا قرار گرفته است و باید این باشگاه را ترک کند. رونالد کومان به او اطلاع داده که جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا ندارد. ویدال به دنبال این است که قراردادش را با بارسا فسخ کرده و به صورت بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. اکنون گفته می‌شود که اینتر مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، ویدال در آستانه‌ی خروج از بارسلونا قرار دارد. از اینتر و یوونتوس به عنوان دو مشتری او نام برده می‌شد. اکنون جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف اسکای اسپورت ایتالیا، گفته است که اینتر مذاکرات خود را با این هافبک شیلیایی استارت زده است. ویدال به عنوان بخشی از تغییر و تحول بارسلونا در این تابستان این تیم را ترک خواهد کرد. طبق گفته‌ی دی مارتزیو سران اینتر قبلا هم با ویدال تماس گرفته بودند اما اکنون به طور جدی تری این قضیه را دنبال می‌کنند چرا که آرتورو ویدال خواستار فسخ قرارداد با بارسلونا شده است و اگر این اتفاق بیفتد او می‌تواند به عنوان یک بازیکن آزاد به جمع نراتزوری ها بپیوندد.

آرتورو ویدال بین سال‌های 2011 تا 2015 در یوونتوس توپ زده است و با فضای سری آ به طور کلی آشنایی دارد. باید دید که در روز های آینده او بالاخره کدام تیم را به عنوان مقصدش انتخاب می‌کند.

1470