آرتورو ویدال خواستار فسخ قرارداد با بارسلونا

آرتورو ویدال خواستار فسخ قرارداد با بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، در تماسی تلفنی به آرتورو ویدال گفته است که او جایی در برنامه‌های تیمش ندارد و باید این باشگاه را ترک کند. ویدال در ابتدا گفته بود که "هیچکس مثل من نیست" و اکنون خواستار فسخ قراردادش با باشگاه بارسلونا شده تا بتواند به صورت بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کنونی آرتورو ویدال با بارسلونا تا تابستان 2021 اعتبار دارد و او با این وضعیت نمی‌تواند به راحتی مقصد آینده‌اش را انتخاب کند و به دنبال لغو این قرارداد و سپس جدا شدن از جمع آبی و اناری هاست. گفته می‌شود که او مذاکراتش را با سران باشگاه بارسلونا آغاز کرده تا بتواند بزودی به توافقی دو طرفه رسیده و این قرارداد را فسخ کند.

این هافبک شیلیایی جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان ندارد و به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا اکنون زمان جدایی اوست و مذاکرات برای فسخ قرارداد آغاز شده است تا یک سال مانده به پایان قراردادش این تیم را ترک کند. از اینتر و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می‌شود. جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، گفته است که نراتزوری‌ها به تازگی مذاکرات خود را با ویدال استارت زده‌اند چرا که آنتونیو کونته خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن است.

1470