هافبک بارسلونا در یک قدمی پیوستن به اینتر

هافبک بارسلونا در یک قدمی پیوستن به اینتر

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که آرتورو ویدال بالاخره بارسلونا را ترک کرده و راهی فوتبال ایتالیا خواهد شد. رونالد کومان در ابتدای ورودش به بارسلونا به آرتورو ویدال گفته بود که جایی در بارسا نخواهد داشت و باید این تیم را ترک کند و اکنون به نظر می‌رسد که ویدال روز دوشنبه در تست های پزشکی اینتر شرکت کرده و به این تیم خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که آرتورو ویدال پس از توافق برای فسخ قراردادش با بارسلونا، روز دوشنبه راهی شهر میلان خواهد شد تا در تست های پزشکی باشگاه اینتر شرکت کند. یک سال تا پایان قرارداد آرتورو ویدال با بارسلونا باقی مانده و او در حال مذاکره با این باشگاه برای فسخ قراردادش به صورت دو طرفه است تا با دریافت درصد کمی از دستمزد باقی مانده‌اش بارسا را ترک کند.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، جزئیات نهایی مشخص شده است و ویدال بزودی راهی شهر میلان می‌شود و پیش از امضای قرارداد با اینتر، تست های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر خواهد گذاشت. در حقیقت طبق زمان‌بندی اعلام شده از این رسانه، ویدال دوشنبه تست های پزشکی باشگاه اینتر را پشت سر می‌گذارد. او قراردادی به مدت دو سال با نراتزوری ها امضا خواهد کرد. گفتنی است که بارسلونا فقط با دریافت 1 میلیون یورو به این انتقال رضایت خواهد داد.

1470