هافبک بارسلونا سرانجام راهی اینتر می‌شود؟

هافبک بارسلونا سرانجام راهی اینتر می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که آرتورو ویدال بالاخره بارسلونا را ترک کرده و راهی فوتبال ایتالیا خواهد شد. رونالد کومان در ابتدای ورودش به بارسلونا در تماسی به آرتورو ویدال گفته بود که جایی در بارسا نخواهد داشت و باید این تیم را ترک کند و اکنون به نظر می‌رسد که ویدال فردا در تست های پزشکی اینتر شرکت کرده و به این تیم خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که آرتورو ویدال پس از توافق برای فسخ قراردادش با بارسلونا، فردا راهی شهر میلان خواهد شد تا در تست های پزشکی باشگاه اینتر شرکت کند. یک سال تا پایان قرارداد آرتورو ویدال با بارسلونا باقی مانده و او در حال مذاکره با این باشگاه برای فسخ قراردادش به صورت دو طرفه است تا با دریافت درصد کمی از دستمزد باقی مانده‌اش بارسا را ترک کند.

به گفته‌ی رادیو کاتالونیا، جزئیات نهایی مشخص شده است و ویدال بزودی راهی شهر میلان می‌شود و پیش از امضای قرارداد با اینتر، تست های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر خواهد گذاشت. در حقیقت طبق زمان‌بندی اعلام شده از این رسانه، ویدال فردا ( سه شنبه ) تست های پزشکی باشگاه اینتر را پشت سر می‌گذارد. او همچنین پیش از پیوستن به جمع نراتزوری‌ها با هم‌تیمی هایش در بارسلونا خداحافظی خواهد کرد.

1470