اینتر با هافبک بارسلونا به توافق شخصی رسیده است

اینتر با هافبک بارسلونا به توافق شخصی رسیده است

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال جایی در بارسلونا ندارد و باید این تیم را ترک کند. در حقیقت رونالد کومان در تماسی تلفنی به او اطلاع داده که زمان رفتنش فرا رسیده است چرا که او در پروژه‌ی جدید بارسلونا نقشی نخواهد داشت. اکنون برخی از رسانه‌ها خبر از توافقات شخصی میان اینتر و آرتورو ویدال داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ویدال با بارسلونا تا تابستان 2021 اعتبار دارد و او به دنبال این است که با توافقی دو طرفه این قرارداد را فسخ کرده و راهی باشگاه دیگری شود. اکنون به گفته‌ی اسپورت کاتالونیا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر با آرتورو ویدال به توافقات شخصی رسیده است و این بازیکن شیلیایی پس از جدایی از بارسلونا راهی این باشگاه خواهد شد. البته گفته می‌شود که علیرغم درخواست آرتورو ویدال، بارسلونا با جدایی این بازیکن به صورت رایگان موافقت نمی‌کند و اینتر باید با بارسا هم به توافق برسد.

بند فسخ قرارداد آرتورو ویدال 20 میلیون یوروست اما باشگاه بارسلونا بنا به فروش او دارد و با مبالغی کمتر هم رضایت می‌دهد. در هر صورت بارسا در حال تغییر و تحول است. ایوان راکیتیچ از این باشگاه جدا شد و جدایی بازیکنانی مثل آرتورو ویدال، لوئیس سوارز و از همه مهم‌تر لیونل مسی هم قریب الوقوع به نظر می‌رسد.

1470