ویدال: جالب است که پیرلو مربی یوونتوس شده؛ کونته یک ماشین است!

ویدال: جالب است که پیرلو مربی یوونتوس شده؛ کونته یک ماشین است!

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال توسط رونالد کومان از بارسلونا کنار گذاشته است. او در تماسی تلفنی متوجه شد که جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا ندارد و باید این تیم را ترک کند. از یوونتوس و اینتر به عنوان دو مشتری جدی او نام برده می‌شود. ویدال از پیوستن به یوونتوس و کار کردن با آندره آ پیرلو ابراز خرسندی کرده است.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال بین سال‌های 2011 تا 2015 در یوونتوس توپ زده و در آن مدت با آندره آ پیرلو هم تیمی بوده است. اکنون او از اینکه بتواند دوباره با او کار کند ابراز رضایت کرده است. آرتورو ویدال گفت:" جالب است که او مربی یوونتوس شده. اگر او به عنوان یک بازیکن، باورنکردنی بود، اکنون او را به عنوان مربی تصور کنید. او دیدگاهی واقعی نسبت به ورزش دارد که کمتر کسی در فوتبال داشته است، بنابراین به نظرم می‌تواند واقعاً خوب عمل کند. پیرلو همچنین شخصیت فوق العاده ای است ، بنابراین می توانم تصور کنم که او مربی خوبی خواهد بود. ما چهار سال با هم بودیم و چهار بار اسکودتو را به دست آوردیم ، بنابراین اگر او بخواهد با من تماس بگیرد ، خوشحال خواهم شد."

ویدال همچنین در دوران حضورش در یوونتوس تحت نظر آنتونیو کونته کار کرده. او اکنون سرمربی اینتر است و گفته می‌شود که به جذب ویدال علاقه دارد. هافبک شیلیایی درباره‌ی کونته گفت:" کونته مانند ماشین است، او از نظر تاکتیکی بهترین است. در مورد آینده، من آرام هستم ، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. علاقه زیادی به بارسلونا دارم ، اما خواهیم دید چه می‌شود."

1470