تماس پیرلو با آرتورو ویدال: به یوونتوس بیا!

تماس پیرلو با آرتورو ویدال: به یوونتوس بیا!

به گزارش فوتبالی - آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس به گفته مطبوعات شیلی شخصا با آرتورو ویدال تماس گرفته است تا این بازیکن را به حضور در تیم تورینی راضی کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن شیلیایی البته تماسی به صورت ویدیویی با رونالد کومان سرمربی هلندی جدید بارسلونا هم داشته است. سایت شیلیایی "لاکوارتا" گزارش داده است که پیرلو سرمربی یوونتوس شخصا با ویدال تماس گرفته تا برنامه های آینده وی را بپرسد. مربی ایتالیایی از دوران بازی خود به خوبی ویدال را می شناسد و رابطه خوبی با این بازیکن شیلیایی دارد. این منبع همچنین ادعا کرده است که بوفون کاپیتان یوونتوس نیز با ویدال تماس گرفته تا این هافبک را به یووه ببرد.

البته ویدال جواب قطعی نداده است. این بازیکن شیلیایی می خواهد به تیمی برود که شانس بیشتری برای قهرمانی اروپا داشته باشد و منتظر است تا ببیند که کدام تیم نقشه های بهتری دارد. از سویی اخیرا شایعاتی در مورد تمایل پی اس جی به خرید وی هم مطرح شده است، تیم فرانسوی یکشنبه می تواند برای اولین بار در تاریخ خود به قهرمانی اروپا برسد. مطبوعات انگلیس نیز از تمایل منچستریونایتد به جذب این بازیکن خبر داده اند که حضور در لیگ انگلیس هم می تواند چالش متفاوتی برای او باشد.

ویدال یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما مشخص نیست که آیا در برنامه های رونالد کومان سرمربی هلندی جدید بارسلونا جایی دارد یا نه.

4125