عکس؛ در آغوش کشیده‌شدن پیرلو توسط آرتورو ویدال!

عکس؛ در آغوش کشیده‌شدن پیرلو توسط آرتورو ویدال!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اینتر موفق شد در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه‌ی دو بر صفر یوونتوس را شکست دهد و عملکرد خوبی در این هفته از رقابت‌های سری آ داشته باشد و گام بلندی به سوی رسیدن به صدر جدول و تلاش خود در کورس قهرمانی داشته باشد. یکی از نکات جالب بازی اینتر و یوونتوس، رویارویی آرتورو ویدال با یوونتوس بود.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال به مدت 4 سال در یوونتوس توپ زده است و در آن مدت آندره آ پیرلو هم که اکنون تبدیل به سرمربی بیانکونری‌ها شده، در یوونتوس بازی می‌کرد و در واقع در خط هافبک بیانکونری‌ها، ویدال و پیرلو در کنار هم بوده‌اند. اکنون آن‌ها در جایگاهی کاملا متفاوت با هم روبرو شده بودند. به عنوان بازیکن و سرمربی دو تیم رقیب اما به نظر می‌رسید که رابطه‌ی این دو با یکدیگر خوب است چرا که ویدال، آندره آ پیرلو را به شکلی صمیمانه در آغوش کشید تا نشان دهد که همچنان به یاد دوران گذشته است.

ویدال در تصاویری که از او در کنار کیلینی منتشر شده بود، به نظر می‌رسید که در حال بوسیدن لوگوی باشگاه یوونتوس است اما بازیکن شیلیایی این ادعا ها را تکذیب کرد و گفت که هرگز دست به چنین کاری نخواهد زد و لوگوی باشگاه دیگری را مورد ستایش قرار نمی‌دهد.

1470